Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Enhancement shaman Gorox

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gorox

Gorox


Antal inlägg : 5
Registration date : 09-09-21

Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Emptytis sep 14, 2010 1:17 am


Namn: Marcus


Ålder: 18


Hur länge har du spelat WoW?
har spelat sen pre tbc, har väll tagit pauser i sammanlagt... 1 år om man lägger ihop dom.


Anser du dig själv som en aktiv spelare? ja, det tycker jag, hinner ju iaf med dom viktiga raiderna.


Den ansökande karaktärens namn: Gorox


Karaktärens klass & ras: Shaman, troll


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: Enhancement. Anser inte att det är den bästa speccen, men tycker att man ska välja något man tycker är kul, och enhancement är riktigt kul!


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: får jag hjälp att geara upp mej och sådant så skulle jag kanske tänka mej detta, men med tanke på att cataclysm snart släpps känns det nog lite waste of time.


Overall healing/dps: single target boss i 25m drar jag nog upp i en... 7-8k, kanske lite mer.


Din karaktärs played: 99 dagar


Din armory profil http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Gorox


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: naxx, os, eoe, uld, toc och lite in på ICC


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: karazhan, gruul, SSC, zul aman.


Eventuella alt's värt att nämna:


Tidigare guild/guilder: har varit med i enraged innan.


Varför lämnade du den/dem? kompisar slutade, kände att pengarna inte räckte till world of warcraft, men nu är kompisarna igång och jag är igång!


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? inte i enraged, men quikz.


Har du ventrilo samt mikrofon? jajamen!


Varför vill du joina Enraged? enraged är en väldigt bra guild vilket jag redan har fått känna själv, och ni har kommit en riktigt bra bit, så tänkte om man kunde vara delaktig i denna socialitet!


vilka dagar kan du raida? helger, och nästan varje vardag, kan väll ha något förhinder men kan raida till största del.


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? jag är en social och rolig person, inte allt för seriös men när det gäller då håller jag mitt fokus och kopplar bort min oseriösa sida (ibland :O) hehe.
Till överst på sidan Gå ner
Feelings




Antal inlägg : 5
Registration date : 10-08-05

Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Emptyons sep 15, 2010 4:17 pm

Din progress och ditt gear ser lite för lite ut för våran progress vi har atm. ser att du har tagit 6 bossar i ICC25 normal. Vi har då tagit 9/12 i ICC25Heroic. Men det är inte upp till mig jag bara ger dig ett litet svar, annars lycka till med din apply!
Till överst på sidan Gå ner
Gorox

Gorox


Antal inlägg : 5
Registration date : 09-09-21

Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Emptytor sep 16, 2010 5:20 pm

Vet inte hur många enhance shamaner ni har, men om ni skulle acceptera mej till er guild så kommer jag ha full förståelse för om ni inte skulle slänga in mej i progress runs, så kan gå med i 10/25m runs normal tills jag får gear till att gå med i progress runs, sen så är det mest att jag vill ha en kompetent guild i cataclysm med.
Till överst på sidan Gå ner
Feelings




Antal inlägg : 5
Registration date : 10-08-05

Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Emptymån sep 20, 2010 5:04 pm

eftersom det verkar ta ett bra tag för dig att få svar och jag har lyckats att glömma bort Embarassed så säger jag till våra officers att ta en koll!
Till överst på sidan Gå ner
Gorox

Gorox


Antal inlägg : 5
Registration date : 09-09-21

Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Emptymån sep 20, 2010 5:31 pm

Tack så mycket Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gorox

Gorox


Antal inlägg : 5
Registration date : 09-09-21

Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Emptyons sep 22, 2010 7:54 pm

Om jag inte blir antagen eller om jag blir så kan ni väl skriva det? Smile har gått in här varje dag nu 5 ggr om dagen, så jag vet om jag kom in eller inte Razz
Till överst på sidan Gå ner
Feelings




Antal inlägg : 5
Registration date : 10-08-05

Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Emptysön sep 26, 2010 11:41 pm

har sagt åt våra officers att ta en koll, men dom verkar inte ha ett enda intresse för det. Så om jag vore du skulle jag applya på andra håll redan nu. Om inte det så får du väll fortsätta vänta... det är dåligt stil vad jag tycker.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Enhancement shaman Gorox Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement shaman Gorox   Enhancement shaman Gorox Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Enhancement shaman Gorox
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Orc Restoration Shaman.
» Enhancement Shaman
» Orc male shaman
» ele shaman apply
» ele shaman apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: