Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 ele shaman apply

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Shamanam
Gäst




ele shaman apply Empty
InläggRubrik: ele shaman apply   ele shaman apply Emptymån nov 16, 2009 11:01 pm

Navn: Magnus Jacobsen

Alder: 16

Spilt WoW siden TBC kom

Spiller WoW mellom 3-6 timer om dagen

Ingame-navn: Shamanaminam

Troll Shaman

Main specc: Elemental
Off specc: Restoration

67 days played


Raidet de fleste av raidene i Wrath of the Lich King.
Har tatt 8 av bossene i Ulduar
Har gjort Trial of crusade 10(4 av 4)/25(3 av 4), naxx, VoA, EoE, OS er alt gjort.
Vil gjerne få prøvd meg på ToC10 heroic og ToC heroic.


I TBC gjorde jeg magtheridon, gruul, ssc, noen bosser i black temple og sunwell på en annen character som het for Puse (undead mage). Started med WoW når TBC kom ut, men var veldig lite aktiv i starten. Mye emr aktiv nå!

Guilder jeg har vert med i på 80 : Punishers och Infernals
Er med i Infernals atm. Jeg og Jambazz har raidet sammen og god del og er derfor vi har vært i de samme guildene.

Jeg vil joine Enraged fordi jeg har hørt mye bra om dere og vil få raidingen opp på et høyere nivåSmile har også et par irl venner i guildet: Jambazz og Ziberia

Kan raide de fleste av dagen: tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag. Kan selvfølgelig variere litt. har ofc alle versonene av ventrilo og har mic Wink
Jeg er en trivelig gutt og liker å spille WoW og fotball. Går på samme trinn som Jambazz og Ziberia og snakker mye med dæm.

Mvh Shamanaminam Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Shamanam
Gäst




ele shaman apply Empty
InläggRubrik: ele shaman apply   ele shaman apply Emptymån nov 16, 2009 11:05 pm

Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

ele shaman apply Empty
InläggRubrik: som sagt vi behöver shammy /accepted   ele shaman apply Emptymån nov 16, 2009 11:38 pm

som sagt vi behöver shammys och det är bra att ha lite rl till folk i guilden accepted
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ele shaman apply Empty
InläggRubrik: Sv: ele shaman apply   ele shaman apply Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
ele shaman apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» ele shaman apply
» Orc Restoration Shaman.
» Westberg ele shaman
» Enhancement Shaman
» Orc male shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: