Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 apply bubblerules 80 holy pala

Gå ner 
FörfattareMeddelande
apply bu
Gäst




apply bubblerules 80 holy pala Empty
InläggRubrik: apply bubblerules 80 holy pala   apply bubblerules 80 holy pala Emptytis mar 30, 2010 8:43 pm

Rubrik: (tex) Protection Warrior, Holy Paladin...osv. Ta bort denna sen i din apply.

Namn: Sander


Ålder: 17


Hur länge har du spelat WoW? ved ikke helt, var i 60 før tbc


Anser du dig själv som en aktiv spelare? ja meget aktiv


Den ansökande karaktärens namn: Bubblerules


Karaktärens klass & ras: belf paladin


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: jeg er holy atm, og det vil jeg blive ved med jeg har speccet lidt i prot så at jeg har fået divine sacrifice som er rigtig vigtigt i raid


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: ja, men det tror jeg ikke bliver nødvendigt


Overall healing/dps: ved ikke helt forskelligt, omkring 4-5k i gennemsnit


Din karaktärs played: totalt : 37 days


Din armory profil


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: jeg forstår ikke helt, spørg mig ingame


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: i tbc spillede jeg priest, jeg raided rigtig meget dengang, og fik da et par bosser ned i bt/hyjal the eye osv


Eventuella alt's värt att nämna: Jenken


Tidigare guild/guilder: Durotards


Varför lämnade du den/dem? vi er 50% paladins af aktive spillere


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? tror ikke men har spillet meget meb kbtwister


Har du ventrilo samt mikrofon? ja det har jeg.


Varför vill du joina Enraged? jeg har snakket med kbt omkring det med holy palas og fik fortalt jeg bare skulle aply, men ellers for at raide og fyre den af Smile


vilka dagar kan du raida? alle dage, undtagen hvis jeg skal noget vigtigt, men jeg er online hver evig eneste dag næsten Smile


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? ikke noget specielt, - if you dident understand all this i wrote, just whisper me ingame and ill make a apply in english Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
apply bubblerules 80 holy pala
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bubblerules Holy paladin
» Retri,Pala
» Retri Pala
» Reti pala søker guild
» Holy priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: