Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Retri,Pala

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Celix




Antal inlägg : 1
Registration date : 10-02-14

Retri,Pala Empty
InläggRubrik: Retri,Pala   Retri,Pala Emptytor feb 25, 2010 11:18 pm

Rubrik: Retri,Paladin


Namn:Daniel


Ålder:16


Hur länge har du spelat WoW?Ja har spelat WoW i 2 år.


Anser du dig själv som en aktiv spelare?Ja, jag anser mig som en aktiv spelare.


Den ansökande karaktärens namn:Thenaabex


Karaktärens klass & ras:Bloodelf, paladin


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:Retri,ja skulle vilja raida med retri,ja det anser jag.


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?:Mja om det är nöd fall Razz

Overall healing/dps:ligger på runt 4-5 k dps


Din karaktärs played:42 dagar


Din armory profil (http://armory.wow-europe.com/): <---- Glöm inte denna för snabbare svar.


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: Har gjort voa 10/25man, OS 10/25man,ToC 10 har ja gjort 2 bossar men 25 har ja gjort 4, icc 10 2 bossar,ulduar 8-9 bossar 10/25man


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:Jag har aldrig raidat i TBC för att ja köpte det när ett år efter de kom ut men jag har sett kompisar ridat så jag har hängt med lite.


Eventuella alt's värt att nämna:Nej


Tidigare guild/guilder:Unaided


Varför lämnade du den/dem?För att den var inget bara det var nästan ingen oline och ingen som kom när vi skulle raida.


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?vet inte


Har du ventrilo samt mikrofon?jadå


Varför vill du joina Enraged?För att ja blev tipsad att den var bra.


vilka dagar kan du raida? Jag kan raida mest på helgerna kl 18-03.00,fast på vardagarna så kan ja inte så mkt för att det är skola och läxor ibland fotboll


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? jag är en kille som älskar wow,gillar att umgås med kompisar och älskar att spela fotboll<3
Till överst på sidan Gå ner
 
Retri,Pala
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Retri Pala
» Retri paladin
» Holy/retri paladin
» Reti pala søker guild
» apply bubblerules 80 holy pala

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: