Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 80 holy/retribution paladin

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Jess




Antal inlägg : 2
Registration date : 10-03-05

80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: 80 holy/retribution paladin   80 holy/retribution paladin Emptyfre mar 05, 2010 7:09 pm

Namn: Jessica

Ålder: 28


Hur länge har du spelat WoW? Har spelat i 3.5 år


Anser du dig själv som en aktiv spelare? Ja, Jag anser mig själv som en aktiv spelare. Brukar delta i 4-5 raids/vecka.

Den ansökande karaktärens namn: Symaethris (Är inte på Deathwing enu, utan på Spinebreaker)


Karaktärens klass & ras: Blood elf paladin


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: Kör både holy och retribution, gillar båda specen och kan raida som båda. ni får välja vad jag ska köra för spec.


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: Ja, Har dock bara gear för retribution och holy och jag har dualspec.


Overall healing/dps: healing: vet inte, brukar inte kolla så noga men ingen har klagat enu. dps: Beror på fighten, men ca 9.7 singletarget undead boss där man kan stå relativt stilla under hela fighten.


Din karaktärs played: 185 days


Din armory profil (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Symaethris)


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: dödat näst intill allt som går att döda. hade magen som main under tbc, och då tog jag alla bossar innan nerfen


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: Hade magen som main under tbc, och då tog jag alla bossar innan meganerfen. Raidade inte pre-tbc


Eventuella alt's värt att nämna: magen är fortfarande lvl 70 och jag har ingen annan lvl 80 char.


Tidigare guild/guilder: Ingen på Deathwing


Varför lämnade du den/dem? Guilden mergade med en annan guild och några av dom som joinade är riktiga retards.


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? Ett par på Deathwing, men ingen i Enraged. Hörde dock att det fanns en guild med enbart svensk talande spelare.


Har du ventrilo samt mikrofon? Yes i do


Varför vill du joina Enraged? Svensk talande, och jag har bara hört bra saker om er.


vilka dagar kan du raida? så länge jag får reda på det ett par dagar innan så kan jag raida vilka tider som helst, vilka dagar som helst. Har egen firma, så jag jobbar när jag vill jobba och raidar när jag vill raida.


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? 28 årig tjej från skåne, flyttade nyligen hem hit från tyskland där jag har bott i 5 år. Har nyligen gjort slut med min flickvän, vilket är anledningen till att jag kommer till Deathwing för att gå vidare och spela med mina vänner och förhoppningsvis möta några nya.
Till överst på sidan Gå ner
careless
Gäst




80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: Hallooj   80 holy/retribution paladin Emptyfre mar 05, 2010 7:45 pm

Tjenare apply var bra men tänkte hur ser ditt rettradin gear? holadins är inget behov just nu var snäll och skcika en ny link med ditt retradin gear=)
Till överst på sidan Gå ner
Jessica
Gäst




80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: Hello?   80 holy/retribution paladin Emptytis mar 09, 2010 6:49 pm

Väntar fortfarande på svar.

Retribution gearet har varit uppdaterat på armory ett bra tag nu.
Till överst på sidan Gå ner
Alextraza89




Antal inlägg : 29
Registration date : 09-08-27

80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: Sv: 80 holy/retribution paladin   80 holy/retribution paladin Emptytor mar 11, 2010 10:48 am

jag checkade hennes gear och hennes achivments och det verkar vara väldigt bra, ja får pressa kb i checka applyn:P^^
Till överst på sidan Gå ner
Jess




Antal inlägg : 2
Registration date : 10-03-05

80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: Svar?   80 holy/retribution paladin Emptysön mar 14, 2010 8:56 pm

Vill ha svar här senast tisdag kväll, annars kan ni ignorera denna tråd.
Till överst på sidan Gå ner
carefull

carefull


Antal inlägg : 7
Age : 35
Ort : Lerum
Registration date : 09-03-03

80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: palla   80 holy/retribution paladin Emptytis mar 16, 2010 3:23 pm

Jag såg just hennes gear och det är som en stjärna långt upp i himmeln jag tycker vi tar in henne och se va hannes MAD SKILLS går för hon har Carefull`s vote
Till överst på sidan Gå ner
http://www.hatajader.com
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: soory det tog tid   80 holy/retribution paladin Emptytis mar 16, 2010 8:06 pm

soory det tog tid du är accepted whisper mig för invite /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 holy/retribution paladin Empty
InläggRubrik: Sv: 80 holy/retribution paladin   80 holy/retribution paladin Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
80 holy/retribution paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Retribution Paladin
» Gucco - Retribution Paladin
» Fury/prot warrior holy/retadin paladin och prot paladin
» Bubblerules Holy paladin
» Ceti - Holy Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: