Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Gucco - Retribution Paladin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gucco
Gäst




Gucco - Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Gucco - Retribution Paladin   Gucco - Retribution Paladin Emptylör jan 09, 2010 3:11 am

Namn:
Jan

Ålder:
22

Hur länge har du spelat WoW?
Har spilt wow siden mai 2006.

Anser du dig själv som en aktiv spelare?
Jeg anser meg som en aktiv spiller, men som student så har jeg eksamen 2 ganger i året noe som gjør at det må prioriteres skole i noen uker rundt desember og juni. Utenom det så er jeg veldig aktiv.

Den ansökande karaktärens namn:
Gucco

Karaktärens klass & ras:
Blood Elf, Paladin

Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:
Nåværende spec er 5/11/55 men vurderer å gå over til 11/5/55 som er en bedre spec i 3.3 når jeg får 2x t10 set bonus. Jeg ønsker å raide som retribution.

Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?:
Selvfølgelig. Blir jeg bedt om å specce så er det jo fordi det kommer noe godt ut av det.

Overall healing/dps:
Dps varierer fra boss til boss. Viss jeg bytter mye targets, men det er under 3 targets sånn at Seal of Command ikke er beste seal, så mister jeg en del dps på grunn av at Corruption stacksa er mest effektive på 5 og på en singel add vil jeg kanskje få 2-4, mens jeg må også stacke nye 5 når jeg går tilbake på bossen. Med mindre bytting av targets ligger dpsen på 5.5-7k i 10 man, normalt sett 1k mere i 25 man.

Din karaktärs played:
93 dager 24 timer 37 sekunder

Din armory profil <---- Glöm inte denna för snabbare svar.



Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
Jeg raided fulltid hele våren og sommeren 2009 frem til patch 3.2. Started på ny skole og ble mye flytting, skolestart osv, så hadde pause noen uker. Kom tilbake noen uker før patch 3.3.
Har cleared OS 10/25, Maly 10/25, Naxx 10/25, VoA 10/25, Ony 10/25, Ulduar 10/25 utenom Algalon, Kjørt noen pugs her og der i Toc 10/25, men siden jeg hadde pause patch 3.2 ble det lite Toc, kan alle tactics for Grand Crusade. De fleste achievements her finner du ikke på Gucco men Corsa som jeg raided med på Deathwing.

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:
Kjørte MC, ZG, Ony og AQ 20 på min første character. I TBC så gjorde jeg Lady og KT pre-nerf. Opp til Mother i BT og Archimonde i MH. Var ikke i SWP.

Eventuella alt's värt att nämna:
Corsa, som har de fleste achievements pre 3.3.

Tidigare guild/guilder:
Controlled Insanity
Memento Mori
Lockdown

Varför lämnade du den/dem?
Controlled Insanity ble splitted fordi noen ville kjøre progress mens andre ville ha soft-core raiding.
Memento Mori var dannet mens vi snakket om sammenslåing med Dress Code Purple.
De fleste gode fra Controlled Insanity reiste videre fra MM til DCP, mens jeg joined Lockdown. Var der frem til patch 3.2 da jeg tok pause i noen uker pga skole. Da jeg kom tilbake var Lockdown migrert. Gikk så over til å spille på Gucco i stedet for Corsa.

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
Kjenner hvertfall Alextraza fra tiden i Controlled Insanity.

Har du ventrilo samt mikrofon?
Ja, begge deler.

Varför vill du joina Enraged?
Jeg ønsker å være med i en raiding guild som jobber med progress. Ønsker å kunne gå gjennom alle encounters blizzard kommer ut med, og helst i en guild som gjør ting før nerfs. Ble anbefalt av Alextraza til å applye her, han regnet med at Enraged og jeg delte de samme målsetningene.

vilka dagar kan du raida?
Denne er alltid vrien :p Men som regel 7 dager. Men det kommer jo kvelder hvor det er godt å ta seg en øl eller to. For å vri det rundt, jeg har ingenting som gjør at jeg er opptatt på visse dager hver eneste uke. Så i teorien kan jeg raide alle dager, og er raid dagen lagt ut i god tid så planlegger jeg bare etter det. =)

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? 22 år, studerer Internasjonal Markedsføring. En norsk "jævel" =) Glad i film og computer games. Gir ikke opp, og er flink til å oppmuntre andre til å ikke gi opp. Gjør alltid leksene før jeg går inn i noe nytt og lærer med en gang av mine og andre sine feil, siden det tar for lang tid å lære alle feil selv.
Till överst på sidan Gå ner
Gucco
Gäst




Gucco - Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Gucco - Retribution Paladin   Gucco - Retribution Paladin Emptylör jan 09, 2010 3:28 am

Å legge inn en link til armory ville ikke med =/ Prøver her og, men det blir bare blankt. er bare å Copy/paste dette: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&n=Gucco
Till överst på sidan Gå ner
Alextraza89




Antal inlägg : 29
Registration date : 09-08-27

Gucco - Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Gucco - Retribution Paladin   Gucco - Retribution Paladin Emptylör jan 09, 2010 2:21 pm

Jag körde toc10 här om dagen med honom, och han toppade dps , ut av att 3 av dom dps var arcane mages:( . Corsa e båda bra som ledare och spelare^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Gucco - Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Gucco - Retribution Paladin   Gucco - Retribution Paladin Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Gucco - Retribution Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Retribution Paladin
» 80 holy/retribution paladin
» Fury/prot warrior holy/retadin paladin och prot paladin
» Retri paladin
» Xeeke holy paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: