Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Fury/arms warr apply.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Armoroht
Gäst




Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: Fury/arms warr apply.   Fury/arms warr apply. Emptytis apr 20, 2010 6:01 pm

Namn: Adam

Ålder: 18, fyller 19 i augusti

Hur Länge har du spelat WoW?

Har spelat sedan ca. 1.5 år sedan så, det blir väl strax innan ulduar kom ut som jag började. har spelat till och från den perioden hade en tid under toc där jag tyckte spelet vart tråkigt pga den raiden i sig, men ICC har väckt intresset igen.

Anser du dig själv som en aktiv spelare?

Ja, det gör jag. Spelar då jag finner tid vilket är väldigt ofta och ganska långa stunder. ^^

Den ansökande Karaktärens namn.

Armorohth

Karaktärens klass och ras.

Orc Warrior

Nuvarande specc & specc du vill raida med:
Raidar just nu med fury men är villig att spela arms om det boostar raiden.

Din Karaktärs played:
I skrivande stund har jag 79 dagar 19 timmar.

Armory länk:


Raid erfarenhet:

Har tagit allt i normal mode i hela Wotlk förutom i icc, och algalon.

Tidigare Erfarenheter?

har ingen erfarenhet från Tbc eller vanilla då jag är en wotlk'are

Nämnvärda alts?

Har, en mage vid namn Miraanda, en Priest vid namn Erah och en Dk vid namn Ramstad. Alla lvl 80.

Tidigare guilds?

Ronin Of Sweden och RoS (alliance sidan av Ronin of Sweden)

Varför lämnade du?

Horde guilden lämnade jag för att folk som inte gillade mig pga att jag var ett hot mot deras platser i raidsen trackade på mig så jag valde att lämna guilden eftersom personen i fråga vart beskyddad av officers.

Och alliance guilden lämnade jag för att jag inte orkade med att göra om all progress i 25man, då dom inte hade tagit mer än 4 bossar.

Har du någon irl som kan gå i god för dig?

Nej det har jag inte, fick höra dock från Xalp, att ni var en bra guild så tänkte jag skulle söka med han.

Har du ventrilo samt mick?

Ja det har jag, endel klagar på att min mick är dålig men kan skaffas ny om tvunget.

Varför vill du joina Enraged?

För att jag vill spela med ett svenskt guild, som har bra progress och ett bra community, som jag fått höra på ryktes vägar att ni ska ha.

Vilka dagar vill du raida?

Onsdagar, fredag, lördag, söndag och måndagar är de dagar som passar mig bäst, från 18.30 - 22.00, ända undan tagen för att inte raida de dagarna är sociala livet, och kanske skolan, annars ska jag nog kunna komma till var raid.

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?

Glad och munter kille som kan sin klass, och presterar väl på raids. alltid förbered för raid. Går som man kanske kan se där jag givit min ålder att jag går sista året på gymnasiet, kommer börja jobba i vecka 31, men ska nog kunna hinna med och raida ändå.
Ingen flickvän, som tar upp min tid så¨kommer finnas till hand mest hela tiden
Till överst på sidan Gå ner
armoroht
Gäst




Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Fury/arms warr apply.   Fury/arms warr apply. Emptytis apr 20, 2010 7:14 pm

Glömde säga att jag har os10/25 med 3d, ulduar 10 hardmodes förutom yogg-saron 1 keeper.
Till överst på sidan Gå ner
Alextraza89




Antal inlägg : 29
Registration date : 09-08-27

Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Fury/arms warr apply.   Fury/arms warr apply. Emptyons apr 21, 2010 2:08 pm

tjabba, Det gear ser sjyst ut . Men just nu har vi förövrigt 2 riktigt aktiva fury/arms warriors . Men det skulle vara kul och testa er och se hur ni funkar i ett icc10 raid.


mvh Ajnin
Till överst på sidan Gå ner
armoroht
Gäst




Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Fury/arms warr apply.   Fury/arms warr apply. Emptyons apr 21, 2010 2:11 pm

Okej, men hur sk det testas. har liksom ingen lust att migga över till en ny realm bara för att få avslag om du förstår vad jag menar? :p
Till överst på sidan Gå ner
Alextraza89




Antal inlägg : 29
Registration date : 09-08-27

Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Fury/arms warr apply.   Fury/arms warr apply. Emptyons apr 21, 2010 3:03 pm

yes, de fattar jag:), jag ska snacka med kb o se vad han säger^^
Till överst på sidan Gå ner
armoroht
Gäst




Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Fury/arms warr apply.   Fury/arms warr apply. Emptyfre apr 23, 2010 8:46 pm

har bötit namn till armorothia. då jag böt till female ;P
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: har fullt på dps warr   Fury/arms warr apply. Emptysön apr 25, 2010 11:14 pm

har fullt på dps warriors just nu så måste sätte en dicline på denna apply förtillfället
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fury/arms warr apply. Empty
InläggRubrik: Sv: Fury/arms warr apply.   Fury/arms warr apply. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Fury/arms warr apply.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 fury warr
» Prot warr söker hem
» fury warrior
» Fury warrior
» Spotx - fury warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: