Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 80 Protection Paladin söker bra och schysst guild

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Glorfindél




Antal inlägg : 1
Registration date : 09-10-26

80 Protection Paladin söker bra och schysst guild Empty
InläggRubrik: 80 Protection Paladin söker bra och schysst guild   80 Protection Paladin söker bra och schysst guild Emptymån okt 26, 2009 7:12 pm

Namn: Robin Eklund


Ålder: Blev 16 i augusti


Hur länge har du spelat WoW? Jag är nog inne på mitt fjärde år nu


Anser du dig själv som en aktiv spelare? Jag är en väldigt aktiv spelare, jag lirar i princip hela tiden
kanske går på någon fest med mina "irl" vänner Razz


Den ansökande karaktärens namn: Glorfindél


Karaktärens klass & ras: Blood Elf paladin


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:
jag har fått höra av min polare Ubrac som är med i guilden, en anledning till att jag vill gå med er, att ni behöver en till Paladin tank
jag vill helst raida som tank då för att det e skit skojj. min specc kan nog utan tvekan behövas fixas lite.

Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?:
självklart är jag det, jag tar också väldigt gärna emot förslag på bra protection talents.


Overall healing/dps: min dps gear är ganska kass eftersom jag har mest försökt fixa min tanking gear så jag har
lite kött på benen, min healing gear är inte heller den bästa eftersom jag fokuserat på min tanking


Din karaktärs played: 25days totalt och 17 days i lvl 80


Din armory profil http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&n=Glorfind%C3%A9l


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
jag har tankat i ToC 10 och kan taktikerna på bossarna där inne,
jag har också tankat i ulduar, Generalen, Mimiron, Iron Council och freya och varit på yogg men inte downat honom.De andra bossarna har jag gjort på annan karaktär så det ska inte vara något problem.
jag har oxo tankat onyxia 10/25 och självklart VoA 10/25


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:
jag har inte raidat något i pre-TBC men jag har hard core end-game raidat med min night elf hunter i TBC.
jag körde BT och Sunwell.

Eventuella alt's värt att nämna:
finns inga alt's för tillfället, har fullt upp med min main.


Tidigare guild/guilder:
jag var med i paramount och raidade naxx, just nu är jag med i guilden Venom och raidar toc, ulduar och ony 10man


Varför lämnade du den/dem?
det funka helt enkelt inte, guild leaders var dumma i huvudet.


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
Ubrac är en god vän till mig och vi har raidat tillsammans tills han började i Enraged

Har du ventrilo samt mikrofon?
ja, självklart


Varför vill du joina Enraged?
Enraged är enligt min åsikt den bästa guilden för GM's är schyssta och tar hand om sina medlemmar, jag vill oxo joina för att ubrac är där och för att jag vill end-game raida igen. Men nästan mest för att ni är en stabil och bra guild

vilka dagar kan du raida?
jag kan raida nästan varje dag, kanske måste passa någon gång eftersom jag går första året på gymnasiet och man får ju läxor Razz

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?
Jag är en schysst och hjälpsam grabb som gillar att lira wow och dricka cola XD
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

80 Protection Paladin söker bra och schysst guild Empty
InläggRubrik: accepted   80 Protection Paladin söker bra och schysst guild Emptytis okt 27, 2009 2:03 am

whisper mig kbtwister och välkommen
Till överst på sidan Gå ner
 
80 Protection Paladin söker bra och schysst guild
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warlock söker seriös men "trevlig" guild
» Fury/prot warrior holy/retadin paladin och prot paladin
» Prot warr söker hem
» Retribution Paladin
» Retri paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: