Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Warlock söker seriös men "trevlig" guild

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Naetheras




Antal inlägg : 1
Registration date : 09-09-15

Warlock söker seriös men "trevlig" guild Empty
InläggRubrik: Warlock söker seriös men "trevlig" guild   Warlock söker seriös men "trevlig" guild Emptytis sep 15, 2009 9:30 pm

Jag ville bara va säker på att jag fick med allt, så jag bara koppa "eran" apply-mall rakt av (fast med mina fakta ofc.... duh)


Namn:
Fredrik
Ålder:
18 år, fyllde i september

Hur länge har du spelat WoW?
Sedan de släppte TBC och började spela aktivt när WoTLK kom

Anser du dig själv som en aktiv spelare?
Jo, det skulle jag säga, ca 3h varje dag och lite mer under raid

Den ansökande karaktärens namn:
Naetheras

Karaktärens klass & ras:
Undead Warlock


Nuvarande specc & specc du vill raida med:

Destrucktion, och jag vill hålla det så ett tag till (men jag tror att demonology kan bli bättre om jag får BRA gear)

Din karaktärs played:
22dar


Min armory profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&n=Naetheras

Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
Jag har fått lira alla instanser och raids, men har aldrig varit med längre än Freja i ulduar men jag vet vad man ska göra i ToC10/25(och HC)

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:
solade onyxia med min warlock en gång (men det var givet vis på lvl 80) men jag spelade inte innan tbc och jag skaffade mig wow när illidan redan hade blivit sänkt

Eventuella alt's värt att nämna:
Jag har en alt som heter "Pappladin" som jag powerlevlar atm, som jag hoppas ska kunna bli tank+healer såsmåningom

Tidigare guild/guilder:
Wow eats your soul, var jag med i ett tag, men deras secondary group som jag var med i: sög och vi wipade på i princip allt.... så jag lämnade den guilden för att jag inte orkade med att BARA betala repairbills

Varför lämnade du den/dem?
Läs övre. men också att jag vill ha en lite mer "social" guild

Har du någon IRL vän som kan gå i god för dig?
jag har en, men han fattar inte casters och sånt, så skit i han

Har du ventrilo samt mikrofon?
yep, har allt som behövs för att raida

Varför vill du joina Enraged?
nån sa att det var en bra svensktalade guild som ville ha members... så jag tänkte att jag kan la va med och strida för mina landsmän Wink
vilka dagar kan du raida?

Helst helger, men kanske kan va med annars med om man inte lirar mer än till 22-23

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?

Bor i en liten håla, Falkenberg (man kan ju hoppas att man kan spela med nån på samma ort iaf) där allt är stilla och tråkigt, så allt man gör här är att sitta hemma och nörda bakom datorn.

Jag har ingen relation med nån tjej nu, så wow har en stor fördel vad det gäller den saken. Jag hoppas att alla behandlas lika i denna guilden och att officers inte stjäl loot till sina alts, "för att de behöver dem till offspec" eller min favorit "jag är masterloot, jag gör vad jag vill", men det utgår jag inte ifrån.

Om jag får va med i guilden hoppas jag på många kul kvällar med mina nya IT-kompisar från Enraged (bra namn btw Wink )
Till överst på sidan Gå ner
Duckie

Duckie


Antal inlägg : 13
Age : 32
Ort : Karlstad
Registration date : 09-02-15

Warlock söker seriös men "trevlig" guild Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock söker seriös men "trevlig" guild   Warlock söker seriös men "trevlig" guild Emptyons sep 16, 2009 7:05 pm

Härlig apply, låter kb och desturbia/naithren/obech få bestämma framtiden till denna warlock.

Mvh Duckie
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Warlock söker seriös men "trevlig" guild Empty
InläggRubrik: ser bra ut   Warlock söker seriös men "trevlig" guild Emptymån okt 05, 2009 12:06 am

accepted whisper mig
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Warlock söker seriös men "trevlig" guild Empty
InläggRubrik: Sv: Warlock söker seriös men "trevlig" guild   Warlock söker seriös men "trevlig" guild Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Warlock söker seriös men "trevlig" guild
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Protection Paladin söker bra och schysst guild
» Prot warr söker hem
» Nìx - Destrucion Warlock
» Warlock destro
» Destruction Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: