Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Apply DK DPS/Tank

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Phesmerge




Antal inlägg : 1
Registration date : 10-09-24

Apply DK DPS/Tank Empty
InläggRubrik: Apply DK DPS/Tank   Apply DK DPS/Tank Emptyfre sep 24, 2010 8:07 pm

Namn:
Sirvan

Ålder:
23

Hur länge har du spelat WoW?
Jag har spelat wow sen vanilla, men då var det bara ibland, började lira "på riktigt" mot mitten av tbc eran. men då mest PvP, det var i slutet av TBC som jag började raida. Och raidat sen dess

Anser du dig själv som en aktiv spelare?
Ja det gör jag. Har haft ett uppehåll dem 3 senaste månaderna eftersom jag har flyttat från en stad till en annan, då jag har väntat på min 100mbit lina komma igång med jobbet och allt.

Den ansökande karaktärens namn:
Phesmerge

Karaktärens klass & ras:
Orc DK, Jag kan min klass ut och in, läser forum och håller mig uppdaterad om min klass hela tiden

Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:
Main Specc: unholy DPS, Secondary Blood Tank.
Unholy är den bästa speccen när det gäller DPS enligt mig iaf, har provat alla olika speccs men unholy, lirar jag bäst med. Som tank är blood överlägset bäst


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?:
Självklart kan lira alla träden


Overall healing/dps:
DPS Beror helt på fighten, nu för tiden är det inte dps som är det viktigaste, snarare taktiken och timeing, men ja kan med säkerhet säga att ja har bra dps


Din karaktärs played:
51 dagar at lvl 80


Din armory profil (http://armory.wow-europe.com/): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Phesmerge


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
Naxx 10/25 done, OS 10/25 done, Ulduar 10/25 de flesta bossarna, TOC 10/25done, TOC 10 HC, alla förutom anub arak, Icecrown 10 flesta flesta bossarna, 25 manna fram till putricide


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:
Kara


Eventuella alt's värt att nämna:
Har bara denna char på denna server


Tidigare guild/guilder:
Pappa Dricka


Varför lämnade du den/dem?
Jag lämnade guilden och servern för att lira med mina IRL vänner i Deathwing,
I den guilden var jag klass leader och var med i main raidgruppen samt guildens Offtank, kunde blivit officer men eftersom jag flyttade hem och hade ett uppbehåll så blev det aldrig av.


Har du någon IRL vän som kan gå i god för dig?

Sopjani i er guild och dáag i er guld,

Har du ventrilo samt mikrofon?
Japp

Varför vill du joina Enraged?
Jag vill spela i en bra Svensk guild, som kan komma långt i slutspurten samt även börja owna tidigt i den kommande expansionen, har läst er forum lite och fått feedback av mina vänner att det är en riktigt bra guild så jag litar på deras ord Smile

Jag har väldigt lätt för att lära mig. Och läser på om varje fight eller ny uppkommande raid för att vara 100% förberedd för fighten, Sidor som tex Tankspot och wowwiki


vilka dagar kan du raida?
De flesta dagarna


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?
Jaa när jag inte lirar wow så jobbar jag som försäljare i butik, hänger med polarna och familjen, samt njuter av livet vad mer kan man begära
Till överst på sidan Gå ner
tablettasken




Antal inlägg : 5
Registration date : 09-12-08

Apply DK DPS/Tank Empty
InläggRubrik: Sv: Apply DK DPS/Tank   Apply DK DPS/Tank Emptyons okt 06, 2010 3:12 am

Gör en ny apply på våran ny hemsida

http://enraged.wowstead.com/
Till överst på sidan Gå ner
 
Apply DK DPS/Tank
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» TANK apply
» Apply Dk Tank
» Blood DK (dps/tank)
» UD warrior Tank/DPS
» DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: