Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Apply Level 80 Arcane Mage

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ostdipp




Antal inlägg : 1
Registration date : 10-05-11

Apply Level 80 Arcane Mage Empty
InläggRubrik: Apply Level 80 Arcane Mage   Apply Level 80 Arcane Mage Emptytis maj 11, 2010 1:54 pm

Tja grabbar :> !!

Namn Ostdipp.

Klass Mage.

Ras Nightelf.

Mitt riktiga namn /Conny ålder 19.

Bor i Stockholm/Hässelby gård

Min Riktiga specc är Arcane 58/2/11. Har även frost specc för pvp 51/0/20

Mitt gear. har 3 tier10 och 1 tier10.5 och Crafted Legs, Sen har jag bara icc25 Epics, några icc10 sen har jag (wand) från toc5 behövde haste.

Mina professions är Enchanting/Mining har inte skillat dem max ännu men jobbar på det. jag föreslog att raida 5 dagar/Veckan förut därför har jag inte haft tid att fix det.

Mina gamla guilds är (Six Gnomes Under) va en svensk guild på mazrigos innan jag miggade till deathwing, här på deathwing har jag lirat lite med (Pantheone) och (Everdream) varför jag leavade mazrigos va för att jag gillar pvp och dem skulle göra (Mazrigos till en (PVE server) då bestämde jag mig för att dra, så jag joinade (Pantheone och körde där ett tag efter 2 veckor ungefär så sa guild mastern att han skulle sluta med pve så jag leavade guilden och joinade (Everdream) va där ett tag sen så började folk slacka o massa skit så nu är jag guildless och gör en apply till eran nice guild :>

Min spel tid på min mage är 108 dagar och 24 Timmar.


Min Rotation för raids är 4x Arcane blast Sen missiles. sen när jag springer runt och aktar mig för (Saker) så gör jag fire blast Arcane Barrage, detta ger mig en bra dps och sparar även mana för en boss fight.

Tyvär så har jag ingen Screenshot på mig i raid för att min data är lite dum just nu men jag har imba dps :>

Kan raida varje dag ni kör från vi startar tills vi är klara om det är så.

Min mage kan offra er mycket dps/mat/flasks/Potions och hela min kväll i icc10/25 det vi kör helt enkelt och en seriös raidin grabb Wink


Varför jag vill joina er ? Det är nog för att jag har tröttnat på alla Engelska guildar och även på deras (Disband) sen så verkar ni vara trevliga och även aktiva !! vilket jag gillar

Armory Länk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Ostdipp

och om det är något ni undrar om mig så är det bara att whispa mig ingame eller fråga på hära Smile har alla svar ni behöver Smile Hoppas på inv nu då Smile Btw så har jag Vent/mic och kan raida alla dagar ni kör :> ! tack för mig

Har Exp från icc10 till Sindra, och icc25 har jag 9/12 kan alla taks såklart hade hoppas på (Kingslayer när jag joinade Everdream men som sagt.. dem slackade.. jag känner (Fiskpris):> skön rogue
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Apply Level 80 Arcane Mage Empty
InläggRubrik: accepted   Apply Level 80 Arcane Mage Emptyons maj 12, 2010 1:26 pm

efter som vi ska ha upp grupp 2 så behöver vi bra folk till den också så du är välkommen till enraged /kb
whisper mig in game /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
 
Apply Level 80 Arcane Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Arcane Mage
» Arcane Mage
» Arcane Mage
» Arcane Mage
» Arcane Mage app

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: