Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Fiskpris - Rogue - Assassination

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Fiskpris
Gäst




Fiskpris - Rogue - Assassination Empty
InläggRubrik: Fiskpris - Rogue - Assassination   Fiskpris - Rogue - Assassination Emptymån maj 10, 2010 8:13 pm

Ålder:
Jag är 20 år.

Hur länge har du spelat WoW?
Jag började lira wow på en privatserver eftersom jag inte kom med i betan till vanilla. Körde på den ett tag. När vanilla kom så lirade jag min första rogue. På den tiden så var jag inte så skicklig och jag blev bara level 30. Slutade spela för att vänta på TBC. När TBC kom så började jag på min warlock. Tog mig ett tag att bli level 70 och när jag väl var där så körde jag lite karazhan. Jag började aldrig lira seriöst. Jag övergav min warlock när SWP kom. Började på ett nytt account med mina vänner när wotlk kom. Då bestämde jag mig för att köra en rogue igen och att börja raida lite mer seriöst. Blev 80 precis när ToC kom så där började jag min raidingkarriär.

Anser du dig själv som en aktiv spelare?
Jag är online när det är raids.

Den ansökande karaktärens namn:
Fiskpris

Karaktärens klass & ras:
Fiskpris är en undead rogue.

Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:
Jag kör med denna speccen: (51/18/2)
Jag och många andra anser att det är den bästa specen för assassination rogues just nu.


Overall healing/dps:
Jag kör mellan 10k och 13k dps på en tank and spank fight.
Combatlogs:


Din armory profil


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
ToGC10 Mad skill achieved. ToGC25 4/5. ICC25HC 7/12.

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:
Karazhan full clear.


Eventuella alt's värt att nämna:
Jag saknar alts på level 80.

Tidigare guild/guilder:
Mazrigos:
Pain and Fable. Min första raiding guild på Mazrigos. Körde lite Naxx med dem men jag och mina kompisar drog när vi såg att det fanns en svensk guild som börjat med toc.
Six Gnomes Under. Svensk guild på Mazrigos. Körde ToC, ToGC och ICC fram till Sindragosa med dem. Guilden blev disbandad pga inaktivitet och folk som signar men inte kommer.
Everdream. Min nuvarande guild. Vi flyttade till Deathwing från Mazrigos men flytten gjorde så att guilden föll isär och många officers och raiders har slutat spela.


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
Familjefisk

Ui:

Har du ventrilo samt mikrofon?
Ja

Varför vill du joina Enraged?
För att jag vill raida.

vilka dagar kan du raida?
Nästan alla.
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Fiskpris - Rogue - Assassination Empty
InläggRubrik: accepted   Fiskpris - Rogue - Assassination Emptyons maj 12, 2010 1:25 pm

efter som vi ska ha upp grupp 2 så behöver vi bra folk till den också så du är välkommen till enraged /kb
whisper mig in game /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
 
Fiskpris - Rogue - Assassination
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Assassination rogue
» Combat - rogue
» combat rogue
» Pâx - Combat rogue
» Skillvenom, Ud rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: