Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Cremeli - Blood Elf - mage

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Cremeli




Antal inlägg : 1
Registration date : 10-01-18

Cremeli - Blood Elf - mage Empty
InläggRubrik: Cremeli - Blood Elf - mage   Cremeli - Blood Elf - mage Emptymån jan 18, 2010 11:19 pm

Namn:
Christofher

Ålder:
18, fyller 19 i september

Hur länge har du spelat WoW?
började spela i pre-tbc, bara ngn månad innan tbc dock.

Anser du dig själv som en aktiv spelare?
Relativt. Spelar när jag anser att det kan vara kul. dvs. efter skolan oftast.

Den ansökande karaktärens namn:
Cremeli

Karaktärens klass & ras:
Blood Elf Mage

Nuvarande specc & specc du vill raida med:
Arcane frost hybrid. 57/3/11 dvs. så man får icy veins.
Använder denna i raids, tack vare att den ger högst output dmg under en hel bossfight dvs. 7-11 min.

Din karaktärs played:
35 dagar played.

Din armory profil (När ni lägger upp denna tänk på att trycka på "Preview" innan nu postar eran app, så ni ser att den funkar)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Cremeli

Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
Kört alla raids sen tbc. Dock ej aktiv raidare i pre-tbc eftersom jag mest fokuserade på pvp då.

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:
Var aktiv i raids som Gruul, Tk, Kz, SSC och maggy. Kom aldrig till någon seriös nivå i BT eller MH.

Eventuella alt's värt att nämna:
Tyvärr inte på denna server, men har bra erfarenhet med paladins, kan utan problem hjälpa folk med frågor om speccs, equip building osv. Kan förstås också hjälpa folk som kör mages.

Tidigare guild/guilder:
Inga guilds på Deathwing, dock var min paladin medlem i Bloodfire Legacy och Hooligans på servern Argent Dawn i tbc och WotLk

Varför lämnade du den/dem?
Lämnade Hooligans pga. att jag tyckte inte att jag ville vara såpass aktiv under den perioden, Bloodfire legacy lämnade jag pga att jag behövde lägga ner mer tid på studier än på wow.

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
Ej i erat guild, men tror nog att det finns folk där som kan känna igen mig från att varit aktiv RL sen tidigare, då jag försökte bygga upp en kompis guild, vid namn "And His Merry Men". Under den tiden behövde vi pugga mycket folk och fick mycket god feedback av de som vi puggade.

Har du ventrilo samt mikrofon?
Ja, innehar båda, är dock av den mindre pratsamma typen, då jag inte tycker att det ska behövas fler röster under ett raid än RLs och RAs då de ska leda.

Varför vill du joina Enraged?
Fick ett tipps om att det var ett bra, proggresivt guild på denna server.

vilka dagar kan du raida?
Kan raida sågott som alla dagar om man får ett par dagar på sig att förbereda så att det ej krockar med IRL händelser.


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?
En grabb som bor i stockholm, försöker fixa lite kondition på fritiden genom att drömma att jag gymmar medans jag clearar heroics o raids i wow^^ Går dessutom mitt andra år på gymnasiet och har tagit en utbildning som går i riktning mot militär/polis/räddningstjänst.

Så, Hoppas ni anser att jag passar i ert Guild.

Mvh Christofher Alias Cremeli.
Till överst på sidan Gå ner
PiXXXie




Antal inlägg : 2
Age : 30
Ort : Stockholm
Registration date : 09-06-20

Cremeli - Blood Elf - mage Empty
InläggRubrik: Sv: Cremeli - Blood Elf - mage   Cremeli - Blood Elf - mage Emptyfre jan 22, 2010 9:45 pm

Jag är inte med i Enraged men jag är väldigt aktiv på deras vent och liknande saker. Ett tips är att du ska ta bort Arcane Meditation och istället satsa 3/3 Torment of the Weak och 1 poäng i Magic Attunment. Din hit rating är också vääääääldigt hög. Hit cappen ligger på 17% och raid hit cappen är 8% (289 hit). Och dina gems är lite sådär, spell penetration bidrar ingenting i PvE så därför ska du köra 12 sp 10 spirit (2st enbart för meta gem) och resten ska vara 23 sp / 20 haste om du lackar haste.

Detta är inte upp till mig men jag skrev dom här sakerna för att hjälpa dig som spelare och officers att bestämma


Signed by: Pixíe, Dark Guard
Till överst på sidan Gå ner
 
Cremeli - Blood Elf - mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage
» Arcane Mage
» Arcane Mage
» Arcane Mage app
» Arcane mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: