Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Kyry 80 MM hunter

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Kyry




Antal inlägg : 2
Age : 31
Registration date : 09-11-22

Kyry 80 MM hunter Empty
InläggRubrik: Kyry 80 MM hunter   Kyry 80 MM hunter Emptysön nov 22, 2009 3:16 am

Navn: Nicolai Mørk
Alder: 16år
Fra: Trondheim, Norge

et lite ekstra dere ikke ber om i appies er proffesions: Mining 450, litt for farmingen sin del og jewlcrafting 450, blir vel enchanting senere.

Jeg har spilt wow siden wotlk startet, jeg spiller rundt 4-6timer hver dag og attender til alle raids!
Min main og secondary specc er MM hunter, eneste forskjell er thrueshot aruaen, 38dager played.

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&n=Kyry
Talent link: http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Deathwing&cn=Kyry&gn=Analogic

Downet toc 25/10 normal, toc 10hc, ulduar 25/10 helt til algalon, naxx 25/10.

jeg har ingen alt`s fokuserer kun på kyry og progressen min.
jeg var tidligere member av Analogic, men de har nå dissbandet så jeg er på leting etter ny guild.
kjenner en god del i enraged som ville stemt på meg som en god hunter som kjenner min class: Ziberia, rateater, gauder, tenshi, shamanaminan og jambazz.

jeg har ventrilo og en microfon som funker, jeg ligger på rundt 10-120ms i 10man og maks 200ms i 25man, min fps ligger på rundt 70 hele tiden.
jeg vil joine enraged fordi det er en guild som kanskje ikke er best men de holder hele tiden på med progress, jeg vet dere en guild som vil passe for meg. jeg hører også at dere har få "gode" huntere for tiden og at dere kunne trengt en som lærer kjappt.
jeg kan raide alle dager, det er to dager jeg vil være litt seint til raid mandager og onsdager grunnet jobb fra kl 1630 til rundt 1715, ellers er jeg helt fri til å raide så mye som mulig.

jeg har en god sans for humor, i fritiden spiller jeg for det meste cs 1.6 og wow. jeg bor i øyeblikket for meg selv, noe som vil si at dere vil nok aldri høre iriterende stemmer i bakrunnen, jeg studerer også elektro på vidregående.

jeg har bare en ting jeg missliker med enrage, deres dkp. det er ok, men jeg mener at det er ikke måten dere burde geare opp folk, dkp = mange trash som får loots som egentlig ikke er fortjent som å få sagt det.
jeg sier ikke at noen i enrage er trash men det vil alltid finnes scrubs i en guild, det er kanskje folk i enrage må takle men jeg mener at den ødelegger for mange.

xoxo kyry.


Senast ändrad av pekeleke den sön nov 22, 2009 3:25 am, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Rateater
Gäst




Kyry 80 MM hunter Empty
InläggRubrik: Hunter er alltid velkommen tbh.   Kyry 80 MM hunter Emptysön nov 22, 2009 3:22 am

for det første har jeg raida med mine alter med hann . hann har fyrt opp 11k dps og har Jeeevelig good raid Expereience..

Han gir fult ut når som helst shows upp for raid med buff og food buff.

and besides vi har ingen andre GODE Huntere enn Gauder .. så Hann burde faen få en shot ..

He got willlld dps
Till överst på sidan Gå ner
ziberia




Antal inlägg : 2
Age : 31
Registration date : 09-02-15

Kyry 80 MM hunter Empty
InläggRubrik: :D   Kyry 80 MM hunter Emptysön nov 22, 2009 3:23 am

må si meg temmelig ening med rateater
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Kyry 80 MM hunter Empty
InläggRubrik: accepted   Kyry 80 MM hunter Emptysön nov 22, 2009 5:25 pm

whisper kbtwister / välkommen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kyry 80 MM hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Kyry 80 MM hunter   Kyry 80 MM hunter Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Kyry 80 MM hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Spaiz mm Hunter
» Narwhal Hunter MM
» Qex Markmanship Hunter
» Hunter - Finaste
» Marksman hunter apply!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: