Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 combat rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Orvar
Gäst




combat rogue Empty
InläggRubrik: combat rogue   combat rogue Emptyfre nov 13, 2009 1:15 am

Rubrik: Combat Rogue
Namn: Tobias


Ålder:
17

Hur länge har du spelat WoW?
hmm jag har spelat wow sen det kom ut.


Anser du dig själv som en aktiv spelare?
jag anser mig vara en ganska aktiv spelar, dock lite lat när det kommer till farma guld.


Den ansökande karaktärens namn: Orvar


Karaktärens klass & ras: Undead Rogue


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:
jag har bytt mellan pve combat och pve mutilate på sistonde men jag är för närvarande combat. Har inte kommit fram till än vilken som är bäst faktiskt har bytt ut gems och så vidare lite hit och dit, men jag tror jag börjar fatta tycke för combat mer. gemmandet är för närvarandet lite udda på vissa ställen men det är för pengarna liksom tog slut Razz ska fixa det snarast. blir ganska dyrt när man håller på att byta mellan mutilate som är agi och sen combat som funkar med agi gems men jag tror nog arp är det bästa.


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?:
självklart.


Overall healing/dps:
beror lite på vad det är för fight och sådär men jag håller allt mellan 3,7-7k dps så det är svårt att säga overall eftersom vissa fighter boostar ens dmg så sjukt mycket. men får väll säga att jag ligger väll overall på ett stadigt 4k+


Din karaktärs played:
81 dagar totalt, varav 23 dagar på 80

Din armory profil <---- Glöm inte denna för snabbare svar.

Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: jag har erfarenhet av allt förutom förutom toc 25, dock lirade jag shadowprälle förut och då gjorde jag ulduar 25, men en polare blev hackad så han frågade om han fick köpa den, och snäll som jag är så gick jag med på det. men annars har jag väll gjort allt annat på roguen i stort sett, allt i ulduar 10 förutom vezax men har gjort honom på 25 man på prästen.


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: det är inte så mycket, gjorde lite MC på roguen i 60 och kara på 70 men jag var inte så aktiv då, det är nu efter wrath of the lich king releasen som jag har börjat spela på en seriösare nivå.


Eventuella alt's värt att nämna: jag har en 72 shaman om det är värt något...


Tidigare guild/guilder:
Plan B, high tempest på boulderfist med prästen, var en ganska framgångsrik guild på servern, dem är för närvarande tvåa på server.

Varför lämnade du den/dem?
jag har inte lämnat dem än, men jag joinade guilden från första början för en irl kompis är Gm i den och han sa att han ville få igång guilden på riktigt men vad jag har sett hittills så dör folk på t.ex vortex på twins och sånt, och då känns det ganska hopplöst om 2 pers dör varje gång vortex kommer och inte byter target när dem gör twin pact och sånt. Jag är van att raida på en lite högre nivå och då blir jag bara frustrerad när folk dör på sånt som är så simpelt.


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
nepp


Har du ventrilo samt mikrofon?
ja det har jag

Varför vill du joina Enraged?
för att ni verkar som en seriös guild som har viljan att progressa i nytt content (även hardmodes), och jag vill inte raida super hardcore för jag har ju trots allt skolan att tänka på också.

vilka dagar kan du raida?
jag kan raida alla dagar men det vore fint om man kunde få fredag,lördag ledigt någon gång ibland också så man kan ha ett irl socialt liv också.


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?
jag är bäst king
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

combat rogue Empty
InläggRubrik: armory länk tack   combat rogue Emptyfre nov 13, 2009 7:52 pm

vi ha en armory länk så vi kan titta på den /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
orvar
Gäst




combat rogue Empty
InläggRubrik: reply   combat rogue Emptyfre nov 13, 2009 8:54 pm

oj glömde visst de, här är den, om den inte syns (länken syns inte i preview vet inte varför, har med alla tags och allt) så heter jag Orvar och är på Deathwing EU
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

combat rogue Empty
InläggRubrik: kommer ge dig svar i morgon   combat rogue Emptymån nov 16, 2009 9:04 pm

svar kommer i morgon/tisdag /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: combat rogue   combat rogue Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
combat rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Combat - rogue
» Pâx - Combat rogue
» Grönagûrkan - Combat Rogue
» Sicuha - Combat rogue
» Assassination rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: