Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Resto/Moonkin Tauren Druid

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Torantz
Gäst




Resto/Moonkin Tauren Druid Empty
InläggRubrik: Resto/Moonkin Tauren Druid   Resto/Moonkin Tauren Druid Emptysön nov 08, 2009 5:28 am

Namn:Stefan


Ålder:17


Hur länge har du spelat WoW?
Spelat i 4 år men give or take med mina wow pauser 2,5 år - 3 år

Anser du dig själv som en aktiv spelare?
Ja, jag raidar 4 timmar och spelar sj 3-4 timmar

Den ansökande karaktärens namn:
Torantz

Karaktärens klass & ras:
Druid - Tauren

Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:
Resto (Vill Raida Med) Moonkin (Roligt Också)

Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?:
Ja självklart men inget jag skulle rekommedera för jag är inte så bra som feral dps/tank men fungerar självklart och har gearet.

Overall healing/dps:
healing oftast på andra & första plats ibland tredje plats Razz hahaha xD vet inte vad jag ska säga i hps kollar aldrig och overall healing är ju olika beroende på fighten men DPS är 4-5k dps ibland 3k beroende om det är dps race eller inte

Din karaktärs played:
43 dagar counting TBC days

Din armory profil eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&n=Torantz<---- Glöm inte denna för snabbare svar.
Sorry men det fungerade ej så kolla bara in så med att kopiera =) (är endå den enda torantz i hela EU)

Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
Naxxramas 10/25 10 på min warrior beatríx (Frostwhisper) OS 10/25 (less is more dagen jag dingade 80) Malygos 10 och 25 på min brors mage Lazulia på Darkmoon Faire Ulduar 10 lite grann och ulduar 25 full ToC 10 & 25 inga heroic modes och alla heroics in-game ^^

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:
Ehmmm .. ZG/Karazhan/Tk/SSC/Gruul's/Maggy/MH/ZA (full) förutom MH 1 boss kvar ofc archimonde och BT 2 bossar körde jag på warriorn

Eventuella alt's värt att nämna:
Nop inga lvl 80's

Tidigare guild/guilder:
DCP/Analogic (I Wotlk inte TBC)

Varför lämnade du den/dem?
Blev kickad ur DCP för att jag nagga värför jag var social när jag ÄNDÅ fick raida som en trial. och Analogic ansåg att jag agerade för mycket som en officer när jag cutta back på det snacket så var dom ok med det sen kickade Mitzi (officer) mig för att jag hade gått OS 3D med alextransa och KB och han sa du signar inte för raids om du går något annat jag tänkte efter och märkte att jag aldrig signat så sa jag det till Mitzi men han vägrade invite mig för skammen så gg Mitzi.

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
Píxie xD

Har du ventrilo samt mikrofon?
Ja jag har ventrilo mix 0,5 & ventrilo 3.0 & har mikrofon

Varför vill du joina Enraged?
För att det är en all swedish guild och det verkar kul att raida med bara svenskar som förstår sig på dig.

vilka dagar kan du raida?
varje dag antar jag från 5 till 3 på kvällen men beror på vad jag har för planer IRL men oftast äre WoW xD

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?inget speciellt är bara en average joe som gillar att spela WoW som alla andra
Till överst på sidan Gå ner
Alextraza89




Antal inlägg : 29
Registration date : 09-08-27

Resto/Moonkin Tauren Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Resto/Moonkin Tauren Druid   Resto/Moonkin Tauren Druid Emptymån nov 09, 2009 7:19 pm

Vi är en guild med både svenskar, norrman , danskar:P . Kickade mitzi dig för att du var med vårat raid elr blev han avis elr:P
Till överst på sidan Gå ner
Torantz




Antal inlägg : 1
Registration date : 09-11-09

Resto/Moonkin Tauren Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Resto/Moonkin Tauren Druid   Resto/Moonkin Tauren Druid Emptymån nov 09, 2009 11:44 pm

Alextraza89 skrev:
Vi är en guild med både svenskar, norrman , danskar:P . Kickade mitzi dig för att du var med vårat raid elr blev han avis elr:P

hehe mjoo lite grann men endå så hade jag inte signat ^^ och han blev ju lite själv ägd och kanske skämdes därför ville han inte re-invita mig och säga mhm jag hade fel! hahaha =)
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Resto/Moonkin Tauren Druid Empty
InläggRubrik: accepted   Resto/Moonkin Tauren Druid Emptytis nov 10, 2009 2:09 am

whisper mig iför invite och välkommen till enraged/kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Resto/Moonkin Tauren Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Resto/Moonkin Tauren Druid   Resto/Moonkin Tauren Druid Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto/Moonkin Tauren Druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: