Enraged@Deathwing

HemGalleriBli medlemLogga in

Dela | 

Sicuha - Combat rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Sicuha

Antal inlägg : 1
Registration date : 10-09-27

InläggRubrik: Sicuha - Combat rogue   mån sep 27, 2010 8:31 pm

Rubrik: Combat rogue

Namn: Trotte

Ålder: 16

Hur länge har du spelat WoW? Sen februari 2009.

Anser du dig själv som en aktiv spelare? Jadå.

Den ansökande karaktärens namn: Sicuha

Karaktärens klass & ras: Just nu night elf rogue. Kommer förstås faction changa om jag kommer in. Så blir väl UD male 8D

Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: Jag är combat och anser att det är den bästa speccen, och den roligaste att spela.

Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: Javisst.

Overall healing/dps: Antar att ni menar i ICC. Och där håller jag väl ungefär 14k. Beror lite på.

Din karaktärs played: 136 dagar.

Din armory profil http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Sicuha

Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: Började raida lite efter att ToC kommit ut. Så jag har alltså inte kört så mycket Naxx eller Ulduar. Men i ICC har jag tagit 12/12 10normal och bara 4/12 på 10hc. I 25man har jag 11/12 normal(lol) och 7/12 hc.

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: Som sagt spelade jag varken pre-TBC eller TBC. Så, tyvärr.

Eventuella alt's värt att nämna: Lökring, level 80 gnome warlock.

Tidigare guild/guilder: Min första raiding-guild hette Critical. inte så himla bra men det var inte jag heller då. Efter att den disbandat joinade jag Xaphires (ni vet kanske vem det är, därför nämner jag hans namn) guild Equil, flera medlemmar från Crtical hade joinat och jag hade inga andra planer, så jag joinade dem. Sen disbandade den guilden nån gång i sommras och jag har inte orkat leta efter en ny guild sen dess. Just nu är jag med i Critical igen. Känner guildmastern ganska bra och hade inga planer på att joina någon annan guild =P

Varför lämnade du den/dem? Disband all the way!

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? Nej, inte i er guild, och jag antar att det är det ni menar :3

Har du ventrilo samt mikrofon? Ja.

Varför vill du joina Enraged? Såg er progress på Wowprogress och tyckte att ni verkade bra, och att ni nog passar mig. Att det är en svensk guild är ett stort plus!

vilka dagar kan du raida? De flesta.

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? Jag är tyvärr inte särskilt intressant :/

Tack på förhand, Sicuha.
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
tablettasken

Antal inlägg : 5
Registration date : 09-12-08

InläggRubrik: Sv: Sicuha - Combat rogue   ons okt 06, 2010 3:12 am

Gör en ny apply på våran ny hemsida

http://enraged.wowstead.com/
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil

Sicuha - Combat rogue