Enraged@Deathwing

HemGalleriBli medlemLogga in

Dela | 

Arcane mage

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Startrek
Gäst

InläggRubrik: Arcane mage   ons sep 01, 2010 4:28 am

Hej, jag heter Tobias och är 33, snart 34 år gammal.

Hur länge har du spelat WoW? Har spel WoW sen start, fast började på min kompis konto, eftersom jag var student och ingen av oss raidade första halvåret.

Anser du dig själv som en aktiv spelare? Japp, har inga barn än, lär så förbli ett tag till...

Den ansökandes karaktärsnamn/profil:

Karaktärens klass & ras: Är ni rasister?Razz Mage och Troll(var undead först, tills dom lät oss byta)

Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: Givet bra specc, tror jag kollade in en mage i Paragon, så ni får väl skylla på han... fast skulle villja hitta nåt passande med 100% knockback resist... funderar på det just nu... fast man tappar ju dps och dyl. då, och måste offra 3% hit och ha det på gear:en istället ju... fast kan vara skit bra på speciellt svåra bossar.

Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: Nähe, inte permanent, hoppas nån annan stackare svarade ja, så slipper det bli så tråkig stämning... (Svar ja, ibland kan man behöva öka range, resist o.dyl. p.g.a en problematisk boss t.ex. - specca fram och tillbaka är ju inga problem, har ju överskott med guld f.n.)

Overall healing/dps: 5714 gs f.n. 12k dps om bosses lever i en minute, 10k i 2-3minuter 9k-10k 5-6min Eftersom man inte är hunter eller melee så kostar det att överleva... som mage brukar jag vara som rogue, dvs den som överlever, dock med alla stängda dörrar så värkar det inte funka längre:( Den som dör har gjort bra dps, den som lever vidare är den som gjort rätt dps.

Din karaktärs played: /played... satan wow är nere... mer än dom flesta trots 5 80's för han var första gubben på mitt egna konto.

Dina erfarenheter av end-game instanser som 80: Pular fortfarande med LK med min shaman/healer, tyvärr blir jag alltid plockat av valkyrs så p2 är jävligt svårt för min guild f.n., då vi ännu inte valt extended ännu. Tidigare instanser så kom vi bara förbi iron-council varje gång jag spelade med min mage, fast det blev snarare farma än progress, så lämna den guilden och tog semester... Har flyttat mina gubbar från Turalyon, Khadgar, Ghostland, Mazrigos, då min polare hittat nån ny arbetar kompis och valt att level:a upp där osv. och inte kunde(psykiskt - börjar han levela en gubbe så va han fast i det oavsett realm) spela på 2 realms. Då han helt slutade spela i vintras, och Mazrigos blev pve, så valde jag flytta hit, och fann spelat långtråkigt utan han, enkelt och inte engagerande, har puggat mest eller varit i casual guilds. I sommras level:ade jag upp en shaman för att hitta en svensk duglig guild på Silvermoon(alliance) och fick höra nått som var normal svårt, dvs ICC och fick glöd i mig... så nu jävlar...

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: MC på min kompis char. Döda Vashj med min druid, men lyckade inte döda TK's Kael innan patch ändrigen, och tappar då lusten, för hatar sånt skit. Fast lämnade alldrig guilden. Hjälpte till lite med sunwell osv. fast alltid sporadiskt. Blev dock kickad 10 dagar efter WoTLK... för levelade upp min Mage på 10dagar, fick för mig att jag skulle fixa en mer hardcore guild åt han, så då kickade dom min druid... sen dess har har jag drömt om en expansion som inte har för lätt 'content' eller för svårt 'hm' 'content' för pigga och hurtiga svenskar. Fast Icc var helt rätt enligt min mening, så behövde inte vänta och drömma om nått bättre. Ok LK på hm, kanske inte var vad jag drömt om. mouahahahaa...

Har du ventrilo samt mikrofon? Japp, eller Ts/mumble/skype.

Varför vill du joina Enraged? För den var svensk och ändå kan göra bra saker...

Vilka dagar kan du raida? Kan raida alla dagar i veckan, vill jag det, nähe!? Gör jag det?, fan ibland är WoW tillräckligt kul för att spela alla dagar iaf., typ varit så sen icc, fast var tvungen att levela upp först och gear:a också, så det är full rulle nu. Behövs man så vill man, är mitt motto.

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? Livets glansdagar är över, 33år och sysslo lös om man inte är livskonstnär eller har barn, tack för datorn som uppfinning:)
Till överst på sidan Gå ner
Startrek
Gäst

InläggRubrik: Sv: Arcane mage   ons sep 01, 2010 4:59 am

Osynlig länk mellan här... ...och här Här och... ...här
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Startrek
Av nån anledning så funkade det inte - karaktärs namnet är Startrek och manuel länk ovan
Till överst på sidan Gå ner

Arcane mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: