Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Bauk Unholy DPS

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
bauk




Antal inlägg : 2
Registration date : 10-06-26

Bauk  Unholy DPS Empty
InläggRubrik: Bauk Unholy DPS   Bauk  Unholy DPS Emptylör jun 26, 2010 9:50 pm

Hej jag heter Ignacy Prochownik. Mina föräldrar är från polen därav namnet. Jag själv har bott i sverige i hela mitt liv.Jag är 22 år gammal.
Jag har spelat wow i 2 år snart nu och anser mig väldigt aktiv spelar och älskar att raida.

Namnet på min karaktär är Bauk som jag vill joina er guild med och den är på servern deathwing.
Armory länk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Bauk
Bauk är en Orc Death Knight.
Nuvarande specen är unholy dps. Jag anser att specen är överlägsen över blood specen som jag började raida med.
Karaktärens played är 25 dagar. Gjorde den i oktober 2009 om jag minns rätt.

Mina erfarenheter i raids som dk dps på Lvl80
Ska börja med de viktigaste, dvs icc25 vilket jag har lyckats få ner 10 av 12 bossar. I icc10 har jag också lyckats få ner 10 bossar.

Mina erfarenheter i raids tbc tiden
Mest karazhan med min mage som jag spelade med på 70 tiden.

Eventuella alts att nämna?
Nej inte riktigt eftersom dem är inte på deathwing men jag har en lvl 80 mage också på mitt acc.

Tidigare guild och var jag lämna den.
Ja, har varit med i INDEPENDENT och dem leaveda jag för att de finns för många oseriösa människor i guilden. Jättemånga som signar en raid och drar och puggar den istället. Var också med i en guild då man raida naxx25 men kommer inte ihåg vad den hette, dessutom låg den guilden på mazrigos. Flyttade charren till deathwing för de var gratis och jag har 5 kompisar som spelar här.

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
Känner inte nån i eran guild men jag känner en bra shadowpriest from new chapter som är en irl vänn till mig. Hans ingame namn är arabenrushar.

Har du ventrilo samt mikrofon?
Javist har jag ventrilo samt en mic.

Varför vill du joina Enraged?
Jag vill joina en seriös guild och dessutom har ni bra raiding progress som passar mig och visar att ni är erfarna spelare. Jag är dessutom trött på pugga varje vecka för att försöka få lite loot och skulle därför hellre joina en guild där jag kan utvecklas i. Ett annat plus skulle vara att de skulle vara enklare för mig att uppgradera mitt gear och dessutom min dps.

Vilka dagar kan du raida?
Jag kan Raida alla dagar från kl 18.00 men helst inte varje dag, eftersom man vill ju ha ett socialt liv också. Jag är välldigt flexibel av mig när de gäller raid tider.

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?
Spelar guitar på fritiden är väldig duktig på de också. Bor ensam så jag har ingen jobbig person som tjatar på mig eller väsnar i bakgrunden. Jag är inte emo och börjar skära mig över att jag inte fick loot.

https://2img.net/r/ihimizer/i/wowscrnshot062510123030.jpg/ Bara en bild som visar min dps på sarufang. Ganska bra pug dessutom, inte ofta nån dps mer än mig på sarufang i en pugg.

Tack för mig Very Happy


Senast ändrad av bauk den tis jun 29, 2010 10:32 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
bauk




Antal inlägg : 2
Registration date : 10-06-26

Bauk  Unholy DPS Empty
InläggRubrik: Sv: Bauk Unholy DPS   Bauk  Unholy DPS Emptytis jun 29, 2010 10:27 pm

kan man få något svar? Sad
Till överst på sidan Gå ner
Sjoberg




Antal inlägg : 5
Registration date : 10-05-09

Bauk  Unholy DPS Empty
InläggRubrik: Sv: Bauk Unholy DPS   Bauk  Unholy DPS Emptyons jun 30, 2010 4:00 pm

testa att whispra guild leadern , kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bauk  Unholy DPS Empty
InläggRubrik: Sv: Bauk Unholy DPS   Bauk  Unholy DPS Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Bauk Unholy DPS
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: