Enraged@Deathwing

HemGalleriBli medlemLogga in

Dela | 

Anjìn survival(main)/marksman hunter

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Anjin

Antal inlägg : 1
Registration date : 10-05-12

InläggRubrik: Anjìn survival(main)/marksman hunter   ons maj 12, 2010 4:32 pm

Hallå, jag Heter Henrik är dryga 20 år.

Har spelet sedan början at tbc och väldigt lite i classic, jag var en aktive raide under tbc då jag fick ner illidan, har haft mina pauser här o var men har alltid fortsatt att spela.

Jag ansöker med min troll hunter Anjìn som jag kör survival med, och just nu när jag inte har så värst mycket arp gear så är det den bästa speccen jag kan tänka mig, och ifall guilden vill att jag ska gå marksman så gör jag gärna det fast min performance kan minskas
Just nu ligger jag på run 8k-11k dps beroende på bossarna

min played time ligger väll runt 70 dagar skulle jag tro

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Anj%C3%ACn <--- min armory profil, ifall den inte kan sees så lär jag finnas ingame vid 19 tiden idag

jag började som sakt i tbc där jag snabbt fick ner kara, rgull och magtheridon, men på något sett så skippade jag TK och SSC och hoppade direkt till BT där jag snabbt fick ner Illidan.
sen dess har min längtan efter svårare bossar bara blivit större, när wotlk kom ut så lvla jag snabbt upp mig till 80 och började raida naxx, kel var ju inte precis svår så den raiden var snabbt tråkig, men när ulduar kom ut så blev det lite mer spännande, i guilden jag var med i då disbanda då vi nåde fram till hodir och hans frozen blows.
bestämde mig för att dra till mazrigos med en kompis där jag joinade guilden sydephex tillsammans med kindaya, i sydephex fick vi ner ulduar ganska snabbt och började sedan på toc, vilket gick ganska snabbt, sedan var det då ju togc där vi stanna på 4/5 i 10 och försökte inte 25m

efter det så tog jag en liten paus och komm tillbaka när icecrown kom ut, där jag joinade guilden everdream (omglions) med kindaya, sedan dess har jag varit i guilden tills de sluta raida
min icc progress är 12/12 icc25 och 7/12 icc25hm, har inte kört så mycket icc10 men min progress är 11/12 10m och ungefär 5/12 i 10mhm

har en alt lock jag försöker geara upp till icc standard men inte så värst bra gear just nu då han är nydingad

Tidigare guild/guilder: pandion knights (alliance) sydephex (horde) everdream (horde)

Varför lämnade du den/dem? alla disbanda/sluta raida

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? kindaya

Har du ventrilo samt mikrofon? jadå, inge raid funkar utan kommunikation

Varför vill du joina Enraged? många av mina guildies applyar så jag tänkte jag skulle försöka med

vilka dagar kan du raida? alla daggar 19-24

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? inget specielt precis, är skåning och bor i malmö, men som kindaya har jag inte så värst bre skånska men jag har vissa infall av det.
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil

Anjìn survival(main)/marksman hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: