Enraged@Deathwing

HemGalleriBli medlemLogga in

Dela | 

Kindaya, elemental/resto shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kindaya
Gäst

InläggRubrik: Kindaya, elemental/resto shaman   ons maj 12, 2010 4:08 pm

Hejsan!

Mitt namn är Patrik och ja e 20 år gammal!

Är intresserad av att joina er guild med min Shaman vid namn Kindaya, speccad pve ele och pve resto. Har helt okey enhance gear om ni skulle behöva mig som det Smile.

Jag började spela wow dagen det kom ut, hade dock ett ganska långt uppehåll från slutet av BC fram till hösten 2009 då ja började igen! Redan på lvl 40 joinade jag guilden Everdream, då kallad OMGLIONS (Very Happy). Jag var arbetslös just då så jag dingade 80 långt före mina guild medlemmar och eftersom ja inte hade någon som helst wotlk erfarenhet tog ja och joinade tillfälligt en guild vid namn Sydephex. Den disbandade relativt snabbt och ja gick tillbaks till everdream lagom till guilden började raida! Där har jag varit fram tills nu - Vi flyttade från spökservern mazrigos hit när vi hade chansen men de fick också många att sluta spela och guilden har mer eller mindre disbandat, i alla fall slutat raida.

Så nu skulle jag vilja köra på igen och hörde att några av våra gammla medlemmar gick hit och jag blev nyfiken.

Gearmässigt har jag väll ganska bra, nästan full 264 i både elemental och resto. Jag hoppas att ni inte går efter gearscore men om ni undrar ligger den på 6020 (ele) och 6054 (resto). Jag har full sanctified i både elemental och resto, och det finns inte speciellt mycket jag kan göra för att improva min gear bortsätt från att raida.

Min erfarenhet i ICC är ganska hög - 12/12 10-normal, 12/12 25-normal, 11/12 10-heroic, 7/12 25-heroic, har testat alla bossar på alla nivåer i icc bortsätt från lich king och putricide i icc 25-heroic.

Jag har fungerande mic och tillgång till vilket chatprogram ni än använder (har ventrilo 2.1, 2.2, 2.3, 3.0, TS2 redo atm).

Jag bor i Malmö, men lugn - ja talar inte någon grov skånska Very Happy.

Under min tid i Everdream räknades jag officelt som elemental mainspec, men jag healade ca 50% av alla raids ändå och personligen tycker jag både att jag är bättre på, och att det är roligare att heala.

Har självklart alltid flasks/consumables på mig och kommer i tid till raids, har en nördigt hög attendence och säger till i förväg om ja inte kan komma på en raid.
Jag kan raida 18-24 mondag-torsdag, 10-24 söndag, och kan säkert vissa fredag/lördag också men lovar inget fören dagen i fråga.

Min played time är 38 dagar. Jag har en alt lvl 80 paladin (prot/holy), och en förhoppningsvis snart 80 mage. Paladinens gearnivå ligger på ~245 unefär.
Min armory länk - jag har ingen aning om jag är i ele eller resto gear men /w mig in-game om ni vill se den gearen som jag inte har på mig där.

jag hoppas jag låter lika intressant för er som ni låter för mig och ja hoppas ni har behov av en shaman som är villig att göra det mesta (note: in-game Very Happy).

Detta är min första apply sedan jag spelade alliance mage under ssc/tk tiden under BC så jag hoppas att ni kan ha översikt med eventuella fel/misstag, och har jag missat något så säg bara till så lägger jag till det!
Till överst på sidan Gå ner
Kindaya
Gäst

InläggRubrik: Armory länk   ons maj 12, 2010 4:14 pm

Tyckte att jag såg den i previewen men antar att jag missade det.

Kindaya
Gäst

InläggRubrik: armory länk   ons maj 12, 2010 4:38 pm

Ber om ursäkt men mina länka verkar inte funka, varken normal 'www.' eller url länk ... /w mig in-game om ni vill ha länken, eller inspecta mig på plats
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Kindaya, elemental/resto shaman   

Kindaya, elemental/resto shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: