Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ceti - Holy Paladin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ceti
Gäst




Ceti - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Ceti - Holy Paladin   Ceti - Holy Paladin Emptysön maj 09, 2010 8:13 pm

Namn: Adam


Ålder: 18


Hur länge har du spelat WoW? Började spela när betan kom ut, men spelade då som Resto Druid.


Anser du dig själv som en aktiv spelare? Ja, mycket. Jag har varit i hardcore guilder sedan Vanilla.


Den ansökande karaktärens namn: Ceti


Karaktärens klass & ras: Blood Elf Paladin.


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: Holy [51/20/0] För att underlätta I HM's. Har även retri som DS för tillfället. Men är villig att ändra detta till en andra Holy specc med talents i Retribution trädet för extra crit på normal bossar.


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: Yes.


Overall healing/dps: Beror helt på bossfight/Normal eller HM/andra healers. Men på t.ex. BQL normal ligger jag runt 6-8k HPS.


Din karaktärs played: 30 dagar på denna. 350+ på sammanlagda karaktärer.


Din armory profil


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:
ICC10: 12/12
ICC25: 12/12
ICC10HM: 8/12
ICC25HM: 6/12


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: Som sagt var jag i en hardcore guild i både vanilla & TBC. har erfarenhet i alla endgame instancer under den tiden.


Eventuella alt's värt att nämna: Detta är min ändå level 80 då jag har fokuserat på denna.


Tidigare guild/guilder: Den senaste tiden har jag blivit tvingad att Emigrera mellan olika servers pga polare. Men det verkar som de äntligen har slagit sig ner i Deathwing :-) Den senaste jag var i var Everdream, men den håller på att lösas upp pga av att hela guilden migrerade från Mazrigos.


Varför lämnade du den/dem? Som sagt pga att guilden håller på att disbanda.


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? Tyvärr inte i Enraged.


Har du ventrilo samt mikrofon? Yep, ny införskaffad mic!


Varför vill du joina Enraged? Det verkar som en mycket trevlig men ändå seriös guild som vet vad de vill. Detta är även den första Svenska guilden som jag gör en apply för, så det är något nytt vilket är spännande Wink


vilka dagar kan du raida? Överlag är jag väldigt flexibel och kan raida de flesta dagar om inte något skulle dyka upp som för övrigt inte händer så ofta.. ^^


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? En mycket trevlig och frammåtriktad person som snart avslutar mina studier. Jag känner min klass mycket väl för att veta vad som är bäst för mig. Jag har även lite erfarenhet som jag hoppas att jag erbjuda i vissa situationer.
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Ceti - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: accepted   Ceti - Holy Paladin Emptyons maj 12, 2010 1:27 pm

efter som vi ska ha upp grupp 2 så behöver vi bra folk till den också så du är välkommen till enraged /kb
whisper mig in game /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
 
Ceti - Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fury/prot warrior holy/retadin paladin och prot paladin
» Xeeke holy paladin
» Holy/retri paladin
» Bubblerules Holy paladin
» 80 holy/retribution paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: