Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Saiderokar

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
saiderokar




Antal inlägg : 1
Registration date : 10-04-20

Saiderokar Empty
InläggRubrik: Saiderokar   Saiderokar Emptytis apr 20, 2010 10:50 pm

Rubrik: (tex) Protection Warrior, Holy Paladin...osv. Ta bort denna sen i din apply.

Namn:Peter

Ålder:25


Hur länge har du spelat WoW?5år


Anser du dig själv som en aktiv spelare?Ohh ja absolut är student, så förutom studier och styrketräning så spelar jag wow, snitta nog på 8timmar/dag


Den ansökande karaktärens namn:Saiderokar


Karaktärens klass & ras:En Orc deathknight, tog orc för att få benit från axe,


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?:Jag kör med frost dps sen ett litet tag tillbaka, då jag läste om den så ansåg jag den att jag skulle höja min dps med den,men skulle det krävas för guilden så kan jag alltid ändra om.


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?:Ja absolut, behövs det så visst.


Overall healing/dps:jag brukar ligga på ca 7k i icc,


Din karaktärs played:25dagar 15 timmar


Din armory profil (http://armory.wow-europe.com/): <---- Glöm inte denna för snabbare svar.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&cn=Saiderokar


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:Har lirat ICC sen ett tag tillbaka, har kört både 10 och 25 upp till sindragosa, tyvärr har dom 2 guilder jag varit medlem i tidigare dispandat av egentligen samma anledning eller Six Gnomes under dispandadcde pga officern lämnade, Pan and fable disbandade pga serverbyte för många och även mig.


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:Har inga egentligen,


Eventuella alt's värt att nämna:


Tidigare guild/guilder:Six gnomes under, Pain and Fable


Varför lämnade du den/dem?Disband pga officerna bytte guild,Pain and fable pga folk bytte server, jag kommer från Mazrigos


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?Familjefisk på denna server kan gå i god för mig.


Har du ventrilo samt mikrofon?Ja båda, så inga problem där.


Varför vill du joina Enraged?Jag letade efter en guild att kunna göra progress i och då Six gnomes under var en guild med nästan enbart svenskar tyckte jag det vore trevligt att köra samma här, sen verkar det gå bra för er och vill gärna lira och gå framåt, samt gärna ha vädldigt kul undertiden!


vilka dagar kan du raida?Dom som behövs


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?Har en stabil och mycket snabb dator med 100/100 koppling så går aldrig ner och sånt strul, har stabil ms hela tiden även under raid.Annars är mogen och trevlig, hoppas på att få träffas in game!

/peter
Till överst på sidan Gå ner
Alextraza89




Antal inlägg : 29
Registration date : 09-08-27

Saiderokar Empty
InläggRubrik: Sv: Saiderokar   Saiderokar Emptyons apr 21, 2010 1:56 pm

Tjabba, ditt gear är helt ok^^, ska ta ett snack o se vad Kb tycker, annars kan du wispra honom ingame Kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
 
Saiderokar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: