Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Blood DK Dps / Tank Decent Gear

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Upsmash
Gäst




Blood DK Dps / Tank Decent Gear Empty
InläggRubrik: Blood DK Dps / Tank Decent Gear   Blood DK Dps / Tank Decent Gear Emptytis mar 23, 2010 6:55 pm

Namn:Linus

Ålder: 15 snart

Hur länge har du spelat WoW? Sen 2

Anser du dig själv som en aktiv spelare? Ja jag är aktiv minst 3 timmar speltid per dag. Ska på semester nu för 1 vecka på onsdag (24 mars) till nästa onsdag


Den ansökande karaktärens namn: Upsmash

Karaktärens klass & ras:Orc Death Knight Female

Nuvarande specc & specc du vill raida med: Blood Dps / Blood Tank.

Din karaktärs played: 98D 11 H

Din armory profil


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: 13/14 ( inte countat algalon , har downat yogg dock ) toc 10 hc 4/5 toc 25 normal cleard.
naxx cleard ICC 9 / 12 10 man 4/12 25 vikket jag vill komma furter i DOCK inte dödat puricide på min dk inte blood prince eler valithra men är min shammy som jag dödat dom bossarna på.


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: ZA gruul BT Kara


Eventuella alt's värt att nämna:
Nope, full focus på min Main så jag ska kunna improva mitt spelsätt till de yttersta.

Tidigare guild/guilder:
Nu under min 80 tid så har jag varit i paramount adolphus satz och annihlation.

Varför lämnade du den/dem?
paramount disbandade adolphus satz är sådär på progress så ;/ annihlation gillade jag bara allmänt inte och så var jag gm i venom.

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig?
Ubrac trälig ( inte irl vänner dock men )

Har du ventrilo samt mikrofon?
Yes är en pratglad person men under raids håller jag full focus.

Varför vill du joina Enraged? Känner kb ubrac trälig tycker det är schysta pers där inne Wink


vilka dagar kan du raida?
Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag, Lördag ,Söndag. Allt från 15:00 fram till 23.00 (med undantag då jag har skolarbete eller att social livet måste komma före) Får copia från duckies apply template där för jag måste ha lite undantag ibland o vissa veckar kan jag inte vara super aktiv då kan jag nog bara raida till 22.00 hade lite problem i skolan så måste jobba ifatt mkt så kan inte alltid raida hoppas ni förstår Razz

Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv?
Gillar o spela wow schyst kille Gillar o raida pvpar när jag inte raidar på min shammy och jag hoppas på att jag blir acceptad.
cheers Kan verkligen inte få URL linken o funka ledsen men. afro
Till överst på sidan Gå ner
Upsmash
Gäst




Blood DK Dps / Tank Decent Gear Empty
InläggRubrik: Sv: Blood DK Dps / Tank Decent Gear   Blood DK Dps / Tank Decent Gear Emptytis mar 23, 2010 8:24 pm

Jag missa väldigt många rader som jag måste ändra...
Eventuella alt's värt att nämna:
Ja min Shaman som jag dödat vissa bossar på. har en hunter men spelar knappast på den.

Har du ventrilo samt mikrofon?
Pratar bara om det behövs i raids. Skriver helst i /raid. lysnar helst.
Till överst på sidan Gå ner
Upsmash
Gäst




Blood DK Dps / Tank Decent Gear Empty
InläggRubrik: Sv: Blood DK Dps / Tank Decent Gear   Blood DK Dps / Tank Decent Gear Emptytis mar 23, 2010 8:38 pm

Glömde o adda att jag är zake.
Till överst på sidan Gå ner
Upsmash
Gäst




Blood DK Dps / Tank Decent Gear Empty
InläggRubrik: Sv: Blood DK Dps / Tank Decent Gear   Blood DK Dps / Tank Decent Gear Emptysön mar 28, 2010 10:50 pm

sitter pà grand canaria just nu sá behöver inte reply just nu Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Blood DK Dps / Tank Decent Gear Empty
InläggRubrik: Sv: Blood DK Dps / Tank Decent Gear   Blood DK Dps / Tank Decent Gear Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Blood DK Dps / Tank Decent Gear
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Blood DK (dps/tank)
» UD warrior Tank/DPS
» Apply Dk Tank
» TANK apply
» Apply DK DPS/Tank

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: