Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 dk dps shortyduden

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
shortyduden




Antal inlägg : 1
Age : 32
Registration date : 09-12-22

dk dps shortyduden Empty
InläggRubrik: dk dps shortyduden   dk dps shortyduden Emptymån dec 28, 2009 2:44 am

DK DPS

Namn:joakim


Ålder: 18


Hur länge har du spelat WoW? spilt litt siden pre tbc men komm inte i max level før ca et år siden


Anser du dig själv som en aktiv spelare? aa;) spelar fortiden ca 5-6 timar pr dag.


Den ansökande karaktärens namn: Shortyduden


Karaktärens klass & ras: orc deathknight


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: spelar dps på frost som jeg liker best, føler jeg får høgst dps med dette.


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: så lenge det er dps, har inte vært tank med denne, skal få grinde gear til d, og teste ut hvordan jeg gjør det å slikt,


Overall healing/dps:4-5k, med rette buffs kanskje mer:)


Din karaktärs played: 13 dager,


Din armory profil : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Deathwing&n=Shortyduden


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80:har raidet alt til toc har ikke hadd noen gruppe til icc enda.


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC:har ikke raidet i dette men har sett gauder og flere kompiser når de har gjort det,


Eventuella alt's värt att nämna:dorid, 80 druid, spelar inte så mye på den mere,


Tidigare guild/guilder:punishers,


Varför lämnade du den/dem?for lite activ raiding,


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? rateater, gauder(min irl best budd) , punisher(horehus), minoin, ziberia , jambazz og kyry.


Har du ventrilo samt mikrofon?ja har til og med vt infoen;)


Varför vill du joina Enraged? alle mine venner som spiller er med i guilden og har sett og hørt mye positift


vilka dagar kan du raida? alle dager, sier ifra hvilke jeg ikke kan være med, men vil være med på så mye som mulig,


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? er en dk som skal gjøre så mye som jeg kan får å bli bedre, liker og bli godt likt klager inte og er aktiv,
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

dk dps shortyduden Empty
InläggRubrik: kommer ta ett snack i guilen   dk dps shortyduden Emptymån dec 28, 2009 2:59 am

kommer ta en närmare titt på dig och ta ett snack i guilden åter kommer med svar /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
 
dk dps shortyduden
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: