Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Zake
Gäst




DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Empty
InläggRubrik: DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som )   DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Emptysön dec 06, 2009 12:50 am

Namn:Linus


Ålder:14


Hur länge har du spelat WoW? ungefär 3-4 år


Anser du dig själv som en aktiv spelare? Ja det gör jag kan jag så är jag online varje dag.


Den ansökande karaktärens namn: Zake


Karaktärens klass & ras: Orc , Death Knight


Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: Dps ( Men tank är hyfsat ) Vill helst göra DPS ( jag är blood dps vilket gör att om du har en unholy DK så buffar vi båda raidet. )


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: Ja det är självklart Wink


Overall healing/dps: runt 4-5k beror på encountern ibland kan jag nå 6k


Din karaktärs played: 77 D 7 H 39 min


Din armory profil


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: Toc 10 HC 4/5 Toc 25 4/5 ( Normal ) har clearat hela ulduar ( inte algalon Dock)


Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: ZA , Kara , Gruul's Lair


Eventuella alt's värt att nämna: 80 hunter men är ally på denna server.


Tidigare guild/guilder: Paramount men det disbandade Sen var det Fatal Addiction som disbandade och sen Venom vilket jag var GM i clearade 4/5 toc 10 HC


Varför lämnade du den/dem? Disbands allihopa.


Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? inte IRL vänn men Jag känner ubrac och karthin i enraged och hunsy antar jag xD


Har du ventrilo samt mikrofon? Jadå Smile


Varför vill du joina Enraged? Vill gärna raida 25 mannas kan stå ut ifall någon annan vill ha en spot ifall det behövs bryr mig inte så mkt över loot men man blir ju alltid glad över en Del ibland Wink


vilka dagar kan du raida? Alla men bara till kl 22.00 men 25 mannorna skulle ju vara klara 21.00 på onsdagar och 10 mannorna är nog överfulla så Wink


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? Nja jag är en activ spelare som gillar att raida, )
Till överst på sidan Gå ner
Zale
Gäst




DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Empty
InläggRubrik: Armory!   DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Emptysön dec 06, 2009 1:05 am


Där är armory!
Till överst på sidan Gå ner
Duckie

Duckie


Antal inlägg : 13
Age : 32
Ort : Karlstad
Registration date : 09-02-15

DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Empty
InläggRubrik: Sv: DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som )   DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Emptyons dec 16, 2009 7:01 pm

Hej du!, dig har jag någon gång pratat med i whispers fall mitt minne inte sviker.

Gillar vad jag ser på armory och gillar din gear.
Din ålder är ett litet problem dock, men så länge du kan raida med de utsatta raidtiderna så ska de nog inte va ett större problem.
Fall jag fick bestämma så skulle du få en invite på direkten, men officerarna får återkomma.

Från mig får du ett gott ord, hoppas att få se dig i guilden inom kort!

Mvh Duckie
Till överst på sidan Gå ner
Zake
Gäst




DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Empty
InläggRubrik: Sv: DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som )   DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Emptyfre dec 18, 2009 3:43 pm

Jo os 3d jag gav dig ringen Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Empty
InläggRubrik: Sv: DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som )   DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
DK DPS / TANK ( Kan vara vilken specc som )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply DK DPS/Tank
» Blood DK (dps/tank)
» UD warrior Tank/DPS
» Apply Dk Tank
» TANK apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: