Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 apply for jambazz

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
jambazz
Gäst




apply for jambazz Empty
InläggRubrik: apply for jambazz   apply for jambazz Emptyfre nov 13, 2009 12:23 am

Navn: Eirik skommo

ALDER: 16

Jeg har spilt wow sidan tbc

Spiller wow minimum 4-5 timer per dag

Karakter navn : jambazz

Undead Mage

Specc : arcane

53 days played


Jeg har raidet de fleste Raidene i Wrath of the lich king.
Har dødat opp til 9 bosser i ulduar , har prøvd Freya og mimiron og kann tacts for ulduar.litt lite progress i Infernal /
punishers ( stiller alltid opp med flask og food buffs ofc)
Har gjort Trial of crusade 10 og fått litt gear upp prøver alltid og være først ut og få oppgradering til mitt gear.
Naxxramas Peace of cake. clearad ut alt dær ofc . Har veldig lyst og få prøvd ut Toc hc 25 / normal 25 / 10 hc
hadde vært nice med litt utfordringer
Eye of eternity -.- ... only part jeg behøver for den jevla achivmenten men håper og få gjort det. har sikkert pugga den 40 ganger
for og få champions of the frozen waves eller hva det var


i TBC: gjort hele black temple, ssc, magtheridon og 3 bossar i sunwell på min tiligere main som jeg slettet, started med wow i slutten av tbc så fikk ikke gjort så mycke

guilder jeg har vert med i på 80 : Punishers och Infernals

Er med i infernals atm, lemnade punishers for at jag, below(rateater's alt) och laus( gauder's alt) skulle lage Infernals

vill leave infernals och joine enraged fordi jag har irl venner i enraged och har hørt mycke bra om guildet, IRL FRIENDS: Rateater, gauder, horehus och ziberia( min irl bestevenn)

Har alla ventrilo versjoner og har mikrofon:)

Jag kan raida fleste dager: Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, søndag, av och til Fredag og Lørdag men det er litt fra uke til uke
Kommer alltid med flask og food buff men hører rykte om at Kb Elsker og lage Fish feast hehe :p

Jag er en trevelig kille som gillar å spela wow och fotball, er en serriøs kille, går i klasse med ziberia så vi pratar mycket sammen Smile
på fritiden spelar jag wow och fotball och er md venner Smile
Håper jeg får sjansen til og vise hva jeg er good for.

Mvh jambazz Smile
Till överst på sidan Gå ner
Rateater
Gäst




apply for jambazz Empty
InläggRubrik: BOyaaa   apply for jambazz Emptyfre nov 13, 2009 12:37 am

lol! Perfect vi Behøver jo noen for og replace Pixie !
først og fremst er hann veldig active og prøver alltid og få til raid's men ender med at hann ikke får fullført på grunn av pugg.
Jeg tror at hann kann får gjort nytte for enraged og hann er real irl ^^

Håper Veeeldig på at hann får en sjansje ! plx kb !

Lots of love the Rat afro
Till överst på sidan Gå ner
Gauder




Antal inlägg : 2
Registration date : 09-03-23

apply for jambazz Empty
InläggRubrik: Sv: apply for jambazz   apply for jambazz Emptyfre nov 13, 2009 1:56 am

Jambazz er en veldig god mage!
Har vært i toc og ulduar med han flere ganger, og han er bestandi top på dps meteret.
Han er veldig aktiv og kan alle tacts og kommer bestandig med flasks osv til raids.
Jeg trenger noen som kan battle meg om plassen som #1 dps, og jambazz har potensiale til å klare det! Smile
Gi han et try og han kommer ikke til å skuffe åss!
Till överst på sidan Gå ner
ziberia




Antal inlägg : 2
Age : 31
Registration date : 09-02-15

apply for jambazz Empty
InläggRubrik: Sv: apply for jambazz   apply for jambazz Emptyfre nov 13, 2009 2:31 am

jambazz.

en av mine bestevenner en god mage som kan komme til å bli mye bedre i enraged
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

apply for jambazz Empty
InläggRubrik: vill ha en armory länk   apply for jambazz Emptyfre nov 13, 2009 7:49 pm

lägg till en armory länk så vi kan titta på den /kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
jambazz
Gäst




apply for jambazz Empty
InläggRubrik: Sv: apply for jambazz   apply for jambazz Emptyfre nov 13, 2009 8:48 pm


450 herb og alch( master of flasks), glemte å skrive det : p
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





apply for jambazz Empty
InläggRubrik: Sv: apply for jambazz   apply for jambazz Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
apply for jambazz
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: