Enraged
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Enraged@Deathwing
 
HemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Noxîon, Feral druid

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
bomben_o.o_@hotmail.com




Antal inlägg : 1
Registration date : 09-10-05

Noxîon, Feral druid Empty
InläggRubrik: Noxîon, Feral druid   Noxîon, Feral druid Emptysön okt 25, 2009 3:49 pm

Namn: Pär Lindman


Ålder: 93a / 16 år


Hur länge har du spelat WoW? Ungefär 4 år.


Anser du dig själv som en aktiv spelare? Ja, i genomsnitt har jag spelat wow ungefär 5 timmar per dag :S. Spelar även andra spel som Starcraft / TFT och ibland CS Neutral Total wow played borde ligga uppimot 270 days

Den ansökande karaktärens namn: Noxîon


Karaktärens klass & ras: Druid / Tauren

Nuvarande specc & specc du vill raida med, anser du att det är den bästa speccen?: Feral pure tanking / Restoration. Feral tanking speccen tycker jag är den bästa tanking speccen dock inte en bra dps specc men kan specca om min resto specc till feral dps.


Är du villig till att specca om för din guild om de behövs?: Alltid Very Happy


Overall healing/dps: Resto : 2.3k(?) Healing + / Feral tank 44k hp själv buffad / Feral dps (Vet ej har inte gemmat den nya feral dps gearen jag har atm, gör det asap om det skulle behövas)


Din karaktärs played: 101 days played / 38 i 80


Din armory profil (http://armory.wow-europe.com/): http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&n=Nox%C3%AEon OBS ni ser att jag ligger just nu på servern "The Maelstrom" har tänkt att transfera till Deathwing on jag skulle bli acceptad.


Dina erfarenheter av end-game instanser på 80: I 80 har jag clerat naxx10/25, OS 10/25, Malygos 10/25, Ulduar upp till yogg, ToC 10/25 clear, Testat TotgC 10man.

Dina tidigare PVE-erfarenheter från TBC och pre-TBC: I Pre TBC spelade jag mage och clearade aq20/zg/mc/ony + några bossar i BWL och första i AQ40.
I TBC clerade jag kz/za/gruul/maggy/ssc/tk/bt/mh/ upp till Fel myst i SWP.


Eventuella alt's värt att nämna: Min första char, magen 105 days played dock bara 1 days played i 80. http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&n=Z%C3%B3rl%C3%AEk
Min shaman spelade på den i slutet av TBC och lite smått i början av Wotlk http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Nox%C3%AE
Har också haft en warrior som jag spelade på i mitten av TBC, spelade som prot. Sålde den till en kompis

Tidigare guild/guilder: Guidlen jag var längst i var Saves the day på the maelstrom, spelade i den guilden ungefär i ett år. Har också varit i Hellion och några random guildes.

Varför lämnade du den/dem? Jag lämnade saves the day för att jag ville spela med mina irl kompisar och ta content som inte var möjligt att ta i en causal guild som saves the day.

Har du någon IRL vänn som kan gå i god för dig? Yes, Quinx (? vet inte hur namnet stavas), Löjtnant


Har du ventrilo samt mikrofon? Yes har alla möjligta ventriols och en mic som fungerar Razz

Varför vill du joina Enraged? Jag vill joina enrage för det är en svensk guild och mina irl kompisar spelar i den :p. Och givetvis ta nytt content


vilka dagar kan du raida? Jag kan raida alla dagar, har bara skolan + gymmet som jag måste sköta Wink.


Sist men inte minst, något intressant du vill berätta om dig själv? Hmm nej jag är ingen intressant person. lol! Ses i guilden förhoppningsvis
Till överst på sidan Gå ner
kbtwister
All Mighty



Antal inlägg : 30
Registration date : 09-02-14

Noxîon, Feral druid Empty
InläggRubrik: ser bra ut   Noxîon, Feral druid Emptysön okt 25, 2009 4:06 pm

invite kommer whisper kbtwister
Till överst på sidan Gå ner
 
Noxîon, Feral druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Familjefisk Feral/Resto
» lvl 80 tauren druid
» Enium 80 druid apply
» apply Resto Druid Konu
» Resto/Moonkin Tauren Druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Enraged :: Applies-
Hoppa till: